تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنکارا مخالف کنترل ارتش سوریه بر شهر منبج نیست

سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:

بنعلی ایلدریم نخست وزیر ترکیه
نخست وزیر ترکیه تسلط نیروهای ارتش سوریه بر شهر منبج در شمال سوریه را حق مسلم این کشور دانست.

به گزارش بی‌باک به نقل از اسپوتنیک، «بنعلی ایلدریم» نخست وزیر ترکیه گفت: آنکارا مخالف تسلط و کنترل نیروهای ارتش سوریه بر شهر منبج در شمال سوریه نیست و آن را حق مسلم این کشور در حاکمیت بر سرزمین های خود می داند.

وی در ادامه افزود: از آنجایی که گروههای کرد در حال ترک منبج هستند، از نظر ما دیگر کنترل این شهر توسط نیروهای ارتش دمشق ابعاد منفی در بر نداشته و این شهر جزئی از خاک سوریه و متعلق به این کشور است.

لازم به ذکر است که یک هفته پیش «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه از کردهای دموکراتیک سوریه (PYD) و یگان‌های کرد مدافع خلق سوریه (YPG ) خواسته بود تا هرچه سریعتر شهر منبج را ترک کنند و گفته بود که مرحله بعدی عملیات سپر فرات، هدف قرار دادن شهر منبج است که در تسلط کردها است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنکارا مخالف کنترل ارتش سوریه بر شهر منبج نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..