تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برتری تیم فوتسال فردوسی مشهد مقابل آتلیه طهران قم

به گزاش ایرنا، بازی 2 تیم فوتسال فردوسی مشهد و آتلیه طهران قم که عصر یکشنبه در چهارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتسال در ورزشگاه شهدای مدافع حرم مشهد برگزار شد با نتیجه سه بر 2 به نفع تیم فردوسی مشهد به پایان رسید.
این سومین برد پیاپی تیم فوتسال فردوسی مشهد در لیگ دسته یک فوتسال است که در سالن شهدای مدافع حرم شهر مشهد به دست می آید.
هاشم محمدی 2 گل و امیرحسین داوودی یک گل برای تیم فردوسی مشهد در این دیدار به ثمر رساندند و اصغر احمدی هر 2 گل تیم آتلیه طهران قم را وارد دروازه کرد.
تیم مقاومت مشهد دیگر نماینده این شهر در لیگ دسته یک فوتسال نیز امروز مقابل تیم نفت امیدیه در اهواز متحمل شکست شد.
تیم فوتسال فردوسی مشهد هم اکنون با 17 امتیاز در رده هفتم و تیم فوتسال مقاومت مشهد با هشت امتیاز در رده نهم جدول لیگ دسته یک فوتسال قرار دارد.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برتری تیم فوتسال فردوسی مشهد مقابل آتلیه طهران قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..