تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرود اضطراری پرواز تهران – جیرفت در کرمان

به گزارش افکارنیوز،

 اسماعیلی رئیس ایستگاه هواپیمایی ماهان در کرمان ضمن تایید خبر فرود هواپیمای پرواز تهران – جیرفت در کرمان به دلیل شرایط نامساعد جوی؛ از بیان جزئیات بیشتر در خصوص وضعیت مسافران، ساعت پرواز و دیگر اطلاعات خودداری کرد.

وی گفت: جزئیات باید از طریق روابط عمومی شرکت ماهان در تهران ارائه شود.

این در حالیست که رئیس روابط عمومی فرودگاه های کرمان نیز ارائه اطلاعات در این خصوص را خارج از وظایف این اداره کل عنوان کرد و گفت: طبق قراری که با شرکت های هواپیمایی گذاشتیم و همچنین جلسه‌ای که در این زمینه داشته ایم شرکتهای هواپیمایی باید خود پاسخگویی این گونه مواقع باشند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما آماده کردن باند است، بیان کرد: اطلاع رسانی در این خصوص باید از سوی شرکت های هواپیمایی مربوطه انجام شود.

این نخستین بار نیست که اداره کل فرودگاه های استان کرمان از همکاری رسانه ای خودداری کرده و شاهد عدم اطلاع رسانی از سوی این اداره کل هستیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرود اضطراری پرواز تهران – جیرفت در کرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..