تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه عمر طولانی تری داشته باشیم؟

در این بخش از نمناک 7 نکته بسیار ساده برای افزایش طول عمر را معرفی خواهیم کرد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ همه ی ما دوست داریم که صحیح و سالم زندگی طولانی مدتی داشته باشیم و در آن شکی نیست، به همین دلیل باید فاکتورهایی را رعایت کنیم. همه ی ما به طور طبیعی آرزوهای بیشماری داریم اما باید به قدر کافی زنده باشیم تا به آنها برسیم.

سلامتی یکی از فاکتورهای زندگی کردن است ولی اگر تحت تاثیر بیماری باشید شانس زندگی کاهش پیدا می کند مخصوصاً اگر از بیماری کشنده مانند سرطان رنج می برید و بیماری های ساده مثل سرماخوردگی و آنفولانزا سیستم ایمنی بدن را کاهش میدهد.

توصیه های مهم برای داشتن عمر طولانی

7 نکته برای داشتن عمر طولانی

در این بخش از نمناک 7 نکته بسیار ساده برای افزایش طول عمر را معرفی خواهیم کرد.

نکته 1 : هر روز ورزش کنید بدون اینکه حتی یک روز را از دست بدهید، ورزش فاکتوری کلیدی برای طول عمر محسوب می شود. ورزش کردن سیستم ایمنی بدن را بالا می برد و از بیماری های کشنده جلوگیری می کند.

نکته 2 : پرهیز از خوردن گوشت و درعوض گیاه خوار شدن طول عمر را زیاد می کند و قلب را سالم نگه می دارد.

نکته 3 : نکته دیگر این است که وقتی سیر هستید از خوردن غذا بپرهیزید، این عادت باعث میشود از بیماری های عفونی در امان باشید.

نکته 4 : کاهش استرس یکی دیگر از فاکتورهای مهم است چون منشاء بسیاری از بیماری ها و حتی مرگ استرس است.

نکته 5 : کارشناسان بر این باورند افرادی که هدف مشخصی دارند تمایل بیشتری به طول عمر دارند و نسبت به سلامتی خود هوشیارند، چون می خواهند به هدفشان برسند.

نکته 6 : غذاهای فست فودی را کنار بگذارید، مخصوصا بعد از 30 سالگی به دلیل چربی های ناسالم طول عمر را کاهش میدهد.

نکته 7 : طبق مطالعات بدست آمده افرادی که دوست بیشتری دارند و اجتماعی تر هستند تمایل دارند بیشتر زندگی کنند، چون اغلب آنها به کاهش استرس شما کمک می کنند.

منبع:نمناک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه عمر طولانی تری داشته باشیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..