تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمانهای خانگی برای ریزش مو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  استفاده از شامپو‌های صنعتی می‌تواند ریشه موها را ضعیف کند اما استفاده از 4 درمان خانگی با استفاده از طب سنتی می‌تواند به تقویت ریشه موها کمک کند.

یک پزشک طب سنتی گفت: شامپو‌های صنعتی و رنگ‌های مو حاوی 10 تا 20 نوع ماده شیمیایی مصنوعی هستند که به بافت‌های مو آسیب وارد می‌کنند. از نظر طب سنتی، داروهای گیاهی و درمان‌های زیادی برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت ریشه موها وجود دارد که بدون عارضه بوده و کمک می‌کند تا پس از مدت کوتاهی موهای شفافی داشته باشید.

دکتر نصیر دهقان افزود: یکی از این درمان‌ها استفاده از تخم شنبلیله است، به این صورت که مقداری از آن را در آب بریزید و بگذارید خیس بخورد، سپس سرتان را با آن ماساژ دهید و به مدت 3 ساعت روی سرتان حوله قرار دهید و بعد بشویید. این درمان را تا یک ماه ادامه دهید.

دهقان تصریح کرد: ریشه موهایتان را با روغن کرچک ماساژ دهید و با گذاشتن یک کلاه نایلونی تا صبح صبر کنید، هفته‌ای یکبار نیز آبلیموی تازه را به ریشه موهایتان بزنید.

این پزشک طب سنتی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهید موهای شفاف داشته باشید، گفت: برای این کار هفته‌ای 2 بار حمام کنید و از روغن بادام تلخ و روغن زیتون استفاده کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمانهای خانگی برای ریزش مو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..