تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایندیپندنت مطرح کرد؛ ایوانکا ترامپ قوی ترین دختر رئیس جمهور آمریکا

روزنامه ایندیپندنت در گزارشی نوشت: ایوانکا ترامپ با حضور پر رنگی که درکاخ سفید دارد و در بسیاری از سفرهای ترامپ حضور دارد به عنوان قدرتمند ترین دختر رئیس جمهور در تاریخ آمریکا شناخته می شود.

 این روزنامه انگلیسی نوشت: با توجه به اینکه ملانیا همچنان در کاخ سفید حضور ندارد، اکنون دخترش توانسته است نقش پر رنگی را در کاخ سفید ایفا کند و هرچند که وی شغل رسمی در کاخ سفید ندارد و شوهرش هم به عنوان مشاور ترامپ انتخاب شده است، اما بسیاری از منقدان بر این باورند که نقش وی در امور سیاسی و کاخ سفید بسیار بالاتر از این حرفاست.

 برخی بر این باورند که فعالیت های وی حتی می تواند بر این باشد که وی درآینده نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایندیپندنت مطرح کرد؛ ایوانکا ترامپ قوی ترین دختر رئیس جمهور آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..