تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک بار دیگر "ویدئو لایو" علی

یک بار دیگر "ویدئو لایو" علیرضا بیرانوند/می خواهم بینی‌ام را عمل کنم،نظر شما چیست؟

ورزش > لیگ برتر - دروازه‌بان پرسپولیس یک بار دیگر از طریق سیستم جدید نرم افزار اینستاگرام با هوادارانش ارتباط بر قرار کرد.البته این بار با تلفن همراه فرشاد احمد زاده!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بازیکنان پرسپولیس که پس از پیروزی مقابل نفت تهران حسابی خوشحال بودند در رختکن و همچنین در اتوبوس به خوشحالی پرداختند.این اتفاق در حالی افتاد که علیرضا بیرانوند در" اینستا لایو" یک سوال را برای هواداران مطرح کرد،اینکه می خواهد بینی اش را عمل کند و نظر آنها چیست؟

او که تلفن همراه فرشاد احمد زاده را گرفته بود لالبته بلافاصه نظر خودش را هم داد و گفت:«البته اگر بینی ام را عل کنم دیگر خروج بی خروج.کارگران مشغول کارند.»بیرانوند در حالی این ویدئو لایو را داده است که چند هفته پیش هم در حال رانندگی و زمانی که در حال سفر به لرستان برای شرکت در مراسم عروسی وحید امیری بود با هوادارانش گفت و گو کرده بود.

251 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک بار دیگر "ویدئو لایو" علی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..