تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار بانک صادرات در خصوص توجه به نکات امنیتی چک بانک ها

بانک صادرات ایران به منظور آگاهی مشتریان و هموطنان گرامی در استفاده از چک بانک های رایج اطلاعیه ای صادر کرد که متن اطلاعیه به شرح زیر است.

با توجه به انتشار تصویر یک فقره ایران چک 500 هزار ریالی با مهر شعبه فرهنگ در شبکه های اجتماعی و برخی سایت ها و خبرگزاری ها به اطلاع عموم می رساند:
 از سال 1386 به بعد فرآیند چاپ هر نوع چک بانک مشابه اسکناس انجام می شود و از طریق بانک مرکزی جمهوري اسلامي ايران در اختیار بانکها قرار می گیرد.  چک بانکها دارای مشخصات امنیتی خاص می باشند و جعل آنها دارای تبعات کیفری است. همچنین ایران چک موصوف متعلق به این بانک نبوده و تاکنون حتی یک برگ از آن به شعب این بانک واصل نشده است و انتصاب ایران چک موصوف که در شبکه های اجتماعی انتشار یافته به هیچ وجه مربوط به بانک صادرات ایران نیست. 

منبع: روابط عمومي بانك صادرات ​




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار بانک صادرات در خصوص توجه به نکات امنیتی چک بانک ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..