تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیدجلال: برای بازگشت رامین اولین نفری هستم که پیش‌قدم می شوم

سیدجلال: برای بازگشت رامین اولین نفری هستم که پیش‌قدم می شوم

ورزش > لیگ برتر - کاپیتان سرخ ها می‌گوید اولین نفری است که برای بازگشت مدافع راست مغضوب پرسپولیس پا پیش می‌گذارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس که با وجود مشکل آسیب دیدگی خود را به جدال حساس برابر نفت تهران رساند پس از پایان بازی و برد 2-0 در جمع خبرنگاران در خصوص بازی صحبت کرد.

سید جلال در ابتدا در مورد حضور جوانان در ترکیب پرسپولیس گفت: « بازیکنان جوان ما خیلی خوب جای نفرات اصلی را پر کردند. ما فقط تا پایان امشب فرصت خوشحالی بابت این برد را داریم.»

کاپیتان ملی پوش سرخ ها همچنین در مورد ماجرای رضاییان و مشکل ایجاد شده بین او و کادرفنی گفت:« خودم اولین نفری هستم که پا پیش می گذارم و برای بازگشت رامین رضاییان صحبت می کنم.»

254 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیدجلال: برای بازگشت رامین اولین نفری هستم که پیش‌قدم می شوم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..