تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص سهمیه دانشگاه به جانبازان زیر ۲۵ درصد

نمایندگان مجلس با اصلاح ماده ۱۰۵ لایحه برنامه ششم توسعه اعاده شده از شورای نگهبان، رای به استفاده جانبازان، فرزندان و همسران جانبازان زیر ۲۵ درصد از سهمیه دانشگاهی دادند.

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه علنی مجلس در روز چهارشنبه ۱۰ اسفندماه برای رسیدگی به موارد اعاده شده از شورای نگهبان اظهار داشت: بر اساس این مصوبه، جانبازان و فرزندان و همسران جانبازان زیر ۲۵ درصد می‌توانند از سهمیه دانشگاهی استفاده کنند.

وی ادامه داد: این مصوبه تنقیحی ماده ۱۰۵ برنامه ششم توسعه در قالب ۵ درصد رزمندگان و مازاد سهمیه ۲۵ درصدی است و این عزیزان هر چه که مازاد ۲۵ درصد باشد را می توانند برای سهمیه ورود به دانشگاه استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه ساله ما بین ۱۵ تا ۲۵ درصد سهمیه مازاد در دانشگاه ها داریم و عزیزان زیر ۲۵ درصد و خانواده های آنها می توانند از این سهمیه استفاده کنند. نوروزی در پایان یادآور شد: این مصوبه تنقیحی ماده ۱۰۵ برنامه ششم توسعه کشور است که از سوی نمایندگان مجلس اصلاح و تصویب شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص سهمیه دانشگاه به جانبازان زیر ۲۵ درصد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..