تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث مرکز توسعه اینترنت اشیاء در برزیل با کمک اریکسون سوئد

احداث مرکز توسعه اینترنت اشیاء در برزیل با کمک اریکسون سوئد

فناوری اطلاعات > اینترنت - توافق‌نامه همکاری میان دولت برزیل و اریکسون سوئد برای توسعه اینترنت اشیاء امضاء شد تا مرکز نوآوری ویژه ای در این کشور امریکای لاتین تاسیس شود.

به گزارش خبرآنلاین، قرارداد همکاری مبتنی بر تأسیس مرکز ابداعات اپلیکیشن های اینترنت اشیاء است که باهدف بالا بردن امنیت ابزارهای عمومی میان آنها منعقدشده است.

این مرکز در منطقه São José dos Campos که هاب فناوری برزیل در ایالت سائو پائولو است، واقع‌شده و با همکاری استارتاپ های خصوصی و اپراتورهای مخابراتی-اینترنتی توسعه‌یافته است.

اریکسون سوئد در تعدادی از پروژه‌های آی تی به ریل ازجمله توسعه شبکه موبایل نسل پنجم / 5G (و همکاری اپراتور مکزیکی América Móvil) مشارکت دارد که با ایجاد مرکز نوآوری مذکور می‌تواند دست به انتقال دانش به این کشور امریکای لاتین بزند.

از سال 2020 شبکه 5G وارد فاز تجاری در برزیل خواهد شد.

 

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث مرکز توسعه اینترنت اشیاء در برزیل با کمک اریکسون سوئد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..