تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای حکم اعدام قاتل طلافروش

سحرگاه امروز قاتل یک طلافروش بوئین‌زهرایی به دار مجازات آویخته شد.

‌به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل استان قزوین، ابوالفضل محبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بوئین‌زهرا اظهار کرد: مشارالیه در سال 1394 خود را به‌دروغ از ماموران حفاظت انتظامی معرفی و پس از فریب مقتول، با انگیزه مالی وی را به یکی از باغات اطراف بوئین‌ زهرا کشانده و به قتل رسانده بود.

وی افزود: مجرم پس از قتل و برداشتن دسته‌ کلید به سمت طلافروشی مقتول رفته اما با هوشیاری یکی از شهروندان و ماموران انتظامی دستگیر و در کمتر از 40 ساعت تمام زوایای پرونده مشخص و قاتل به ارتکاب قتل و نحوه آن اعتراف کرد.

محبی گفت: پرونده با لحاظ سرعت و دقت در دادسرا تکمیل شد و پس از صدور کیفرخواست، طی حکم شعبه دوم دادگاه کیفری یک قزوین، متهم به قصاص نفس محکوم شد.

دادستان بوئین‌ زهرا خاطرنشان کرد: در راستای استیذان توسط ریاست معظم قوه قضاییه، انجام برخی بررسی‌ها به‌طور دقیق لازم بود که انجام شد و نهایتاً به تقاضای اولیای دم حکم صادره طبق رأی دادگاه در ملاءعام اجرا گردید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای حکم اعدام قاتل طلافروش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..