تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محموله جديد سلاح ائتلاف سعودي به القاعده رسيد

عناصر القاعده يک محموله سلاح جديد را در منطقه «لودر» استان ابين در جنوب يمن تحت کنترل خود گرفتند.

به گزارش «شیعه نیوز»، شبکه خبري «فرانس 24» به نقل از منابع محلي يمن گزارش داد که «کاميون حامل سلاح و مهمات زياد در منطقه امعين در منطقه لودر به دست عناصر القاعده افتاد».

اين دومين بار طي کمتر از دو هفته است که چينن اتفاقي رخ مي‌دهد.

راديو فرانسوي «مونت مارلو» و شبکه خبري «فرانس 24» در اين باره گزارش دادند که کاميون حامل سلاح از پادگان‌هاي ائتلاف سعودي در استان مأرب به سمت پايگاه هاي تيپ «115» وابسته به ائتلاف در منطقه لودر در شمال استان ابين فرستاده شد که گروهک «انصار الشريعه» وابسته به القاعده کنترل آن را در اختيار خود گرفت.

بر اساس اين گزارش، کاميون ارسال شده حامل 200 قبضه سلاح، 200 هزار مهمات کلاشينکوف، 80 مسلسل به همراه 9 هزار عدد مهمات ديگر بوده است.

عناصر مسلح گروهک انصار الشريعه شاخه محلي القاعده در 21 فوريه گذشته به يک پادگان نظامي در منطقه لودر واقع در شرق استان ابين حمله کرد و بر سه کاميون حامل سلاح در مسير عدن مقر موقت دولت مستعفي يمن سيطره يافتند.

از زماني که ارتش و انصارالله يمن تحت فشار عربستان و متحدانش از جنوب يمن عقب‌نشيني کردند، گروههاي تروريستي القاعده و داعش قدرت گرفته‌اند و آشوب و ناامني در جنوب يمن افزايش يافته است. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محموله جديد سلاح ائتلاف سعودي به القاعده رسيد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..