تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیدا شدن خلبان جنگنده سوریه در خاک ترکیه

خلبان يك فرونده جنگنده كه ديشب در جنوب تركيه سقوط كرد پس از نه ساعت پيدا شد.

به گزارش «شیعه نیوز»، خلبان جنگنده ميگ 21 كه گفته مي شود متعلق به ارتش سوريه است و بنا به دلايل نامعلوم شنبه شب در استان مرزي حاتاي در جنوب تركيه سقوط كرده بود بامداد امروز توسط نيروهاي پليس و ژاندارمري تركيه پيدا شد.

مقامات تركيه اعلام  كرده اند، خلبان ميگ 21، سوري  بوده و پس از انتقال به ژاندارمري منطقه با آمبولانس راهي بيمارستان شده است.

مقامات تركيه با بيان اينكه هواپيماي ميگ 21 تك نفره است، عمليات جستجو براي يافتن خلبان دوم را پايان دادند.

با وجود اين كه هنوز علت سقوط اين جنگنده مشخص نيست اما برخي ادعاها حاكيست اين جنگنده بر فراز سوريه مورد هدف قرار گرفته و در خاك تركيه سقوط كرده است.

بينالي ييلديريم نخست وزير تركيه نيز با بيان اينكه شرايط جوي در زمان سقوط اين جنگنده نامساعد گزارش شده است از احتمال وقوع اين حادثه بدليل شرايط بد جوي خبر داد.

به نظر مي رسد مقامات تركيه اي با توجه به اظهارات عجولانه و ضد و نقيضي كه پس از حادثه هدف قرار گرفتن هواپيماي روسي در سال 2015 در همين منطقه داشتند و موجب بروز بحراني بزرگ در روابط با اين كشور شد اين بار از اظهارات عجولانه اجتناب مي كنند و قصد دارند اشتباه گذشته را تكرار نكنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیدا شدن خلبان جنگنده سوریه در خاک ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..