تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود من به بازیگری کاملا سالم بود

بازیگر سریال کلاه پهلوی گفت: "انزوا" از آن دسته فیلم هایی است که کمتر در سینمای ایران ساخته می شود "انزوا" فیلمی قهرمان محور و بر پایه یک شخصیت اول است و من به شخصا بازی در چنین فیلمی را دوست داشتم.

به گزارش سینماخبر، امیرعلی دانایی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حضور خود در فیلم "انزوا" گفت: من تجربه های متفاوتی در سینما و تلویزیون داشته ام و خوشبختانه با کارگردان های بزرگی کار کرده ام. روزی که با مرتضی علی عباس میرزایی آشنا شدم، ایده و داستان کار مرا بسیار مجذوب کرد و هنگامی که فیلم کوتاه او به نام درختان هرس را دیدم اشتیاقم برای حضور در "انزوا" بیشتر از پیش شد.

وی در همین راستا ادامه داد: این فیلم از آن دسته فیلم هایی است که کمتر در سینمای ایران ساخته می شود "انزوا" فیلمی قهرمان محور و بر پایه یک شخصیت اول است و من به شخصا بازی در چنین فیلمی را دوست داشتم.

 

امیرعلی دانایی 

بازیگر فیلم "آذر، پرویز، شهدخت و دیگران" افزود: موفقیت فیلم "انزوا" از ارتباط بسیار خوب بین من و مرتضی علی عباس میرزایی نشات گرفته و می توانم بگویم این اثر حاصل اعتماد ما به یکدیگر بود اعتمادی که خوشبختانه با استقبال مخاطبین روبرو شد.

بازیگر سریال "کلاه پهلوی" درباره حضور خود در تلویزیون و نحوه چگونگی خود در سینما افزود: من به یاد ندارم که بازیگری این چنین وارد سینما شده باشد قصد خودنمایی ندارم اما من به شکل بسیار سالم و با آن سریال و بعد از آن به سینما وارد شدم.

وی در خصوص استقبال مخاطبان از این سریال در زمان خود تصریح کرد: به منظر من مخاطب "کلاه پهلوی" را دوست داشت تنها مشکلی که در مورد این سریال است زمان پخش آن بود در آن دوره مردم به سریال های هرشب روی آنت نمی رود عادت کرده بودند و ارتباط با سریالی که هفته ای یک شب پخش می شد کمی سخت بود.

 

امیرعلی دانایی 

دانایی در مورد ادامه فعالیت های خود در سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: من 8 سال زیر نظر یکی از بزرگترین کارگردان های ایران یعنی ضیاء الدین دری درس آموختم و کنار بازیگران بزرگی به ایفای نقش پرداختم هیچ گاه عجله نداشتم و کارم را با صبر انجام دادم تا چنین روزی برسد و در حال حاضر از موقعیت فعلی بسیار خوشحالم.

میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود من به بازیگری کاملا سالم بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..