تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشکسالی وحشتناک در کنیا+تصاویر

یکی از بدترین خشکسالی های دهه های اخیر در کنیا رخ داده به طوریکه مردم مناطقی از این کشور آفریقایی امید خود را به زندگی از دست داده اند.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛  یکی از بدترین خشکسالی های دهه های اخیر در کنیا رخ داده به طوریکه مردم مناطقی از این کشور آفریقایی امید خود را به زندگی از دست داده اند.

به گزارش فرادید، در پی خشکسالی گسترده در کنیا، دولت این کشور دستکم در نیمی از کشور اعلام حالت فوق العاده کرده است. کمبود باران و آب بیشترین ضربه را به کشاورزان و گله داران کنیایی وارد کرده به طوریکه گله های آنان دسته دسته از گرسنگی و تشنگی تلف می شوند؛ این رخداد برای کشوری که پایه های کشاورزی و دامداری دارد یک فاجعه تمام عیار محسوب می ‌شود.
 
بر اساس آخرین آماری که در پایان ماه فوریه امسال گزارش شد نشان داد دو میلیون و 700 هزار نفر از مردم کنیا به آب آشامیدنی و کمک های بهداشتی نیاز دارند و یک میلیون و یکصد هزار کودک نیز در ناامنی غذایی به سر می برند.

تصاویر/ خشکسالی وحشتناک در کنیا تصاویر/ خشکسالی وحشتناک در کنیا تصاویر/ خشکسالی وحشتناک در کنیا تصاویر/ خشکسالی وحشتناک در کنیا تصاویر/ خشکسالی وحشتناک در کنیا تصاویر/ خشکسالی وحشتناک در کنیا تصاویر/ خشکسالی وحشتناک در کنیا تصاویر/ خشکسالی وحشتناک در کنیا تصاویر/ خشکسالی وحشتناک در کنیا

منبع:فرادید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشکسالی وحشتناک در کنیا+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..