تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوک بزرگ ارتش سوریه به ترکیه

ارتش سوریه طرح و نقشه ترکیه را برای اشغال شهر «منبج» ناکام گذاشت و با هوشمندی، نیروهای ترکیه و گروه‌های مسلح مورد حمایت آنها را در وضعیت بغرنجی قرار داد و بار دیگر معادلات را برهم زد.

صراط: ارتش سوریه طرح و نقشه ترکیه را برای اشغال شهر «منبج» ناکام گذاشت و با هوشمندی، نیروهای ترکیه و گروه‌های مسلح مورد حمایت آنها را در وضعیت بغرنجی قرار داد و بار دیگر معادلات را برهم زد.
به گزارش تسنیم،در حالی که ترکیه برای اشغال شهر الباب در شمال سوریه لشکرکشی کرده بود، ارتش سوریه با تیزبینی و هوشمندی اوضاع را رصد و تمام احتمالات بعدی را بررسی می‌کرد تا قوی‌ترین احتمال را برگزیند که سرکشی ترکیه را مهار می‌کند و آن را دست‌بسته و بدون حرکت قرار می‌دهد، به همین سبب ارتش سوریه به‌سمت شرق حرکت کرد تا آنکارا را در وضعیت دشوار و در تنگنا قرار دهد و معادلات را بار دیگر برهم بزند.


ارتش سوریه که بر اساس داده‌‌های میدانی توان ورود به شهر «الباب» را در اختیار داشت، ترجیح داد به شرق حرکت کند و نظامیان ترکیه را به حال خود رها کند تا در مستی پیروزی به سر ببرند،‌ تا ساعاتی بعد از خواب بیدار شوند در حالی که در حسرت طرحی بودند که ارتش سوریه آن را ناکام گذاشت،‌ چرا که راه را به‌روی رؤیای ترکیه برای توسعه‌طلبی در شرق و ایجاد منطقه حائل در شمال سوریه بست.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوک بزرگ ارتش سوریه به ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..