تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعطای گواهینامه دوره آموزشی غیرحضوری به مداحان لنگرود

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود از اعطای گواهینامه دوره آموزشی «شیوه های مدح و ستایشگری اهل بیت (ع) در رهنمود های علماء و بزرگان دین» به مداحان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام محمد امیری، رئیس ادارع تبلیغات اسلامی لنگرود از اعطای گواهینامه دوره آموزشی «شیوه های مدح و ستایشگری اهل بیت (ع) در رهنمود های علماء و بزرگان دین» به مداحان این شهرستان خبر داد.

وی افزود: آزمون دوره آموزشی غیر حضوری مداحان با عنوان «شیوه های مدح و ستایشگری اهل بیت (ع) در رهنمودهای علما و بزرگان دین» با حضور 83 نفر از مداحان در این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام امیری گفت: هدف از برگزاری این آزمون سنجش معلومات مداحان در حیطه آشنایی آنان با شیوه های مدح و ستایش اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و پرهیز از اغراق در مداحی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لنگرود بیان کرد: در این آزمون که به صورت کتبی و به صورت چهار گزینه ای برگزار شد، 69 نفر از مداحان برادر و 14 نفر مداح خواهر که در سامانه طوبی ثبت نام کرده بودند، شرکت کردند.

این کارشناس مذهبی خاطرنشان کرد: در این آزمون 49 نفر حد نصاب نمره قبولی را کسب کردند که برای آنان گواهینامه آموزشی دوره مربوطه به ارزش 16 ساعت صادر و به آنها اعطاء شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعطای گواهینامه دوره آموزشی غیرحضوری به مداحان لنگرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..