تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت در حوزه کتاب اقدامی مبارک است

گروه اجتماعی: امام جمعه فومن تقدیر از نویسندگان و اهل قلم، کتابداران و افراد خلاق در حوزه کتاب را از رسالت های مهم مسئولین برشمرد و گفت: هر اقدامی در حوزه ترویج کتاب قدمی مبارک است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن صفوی امام جمعه فومن دیروز در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فومن با یادآوری پیشینه غنی فرهنگی ایرانیان در گردآوری علوم مختلف در طول تاریخ اظهار کرد: مردمان این سرزمین از گذشته های بسیار دور اهل فضل و دانش بوده اند.

حجت الاسلام صفوی وضعیت فعلی سرانه مطالعه در کشور را نگران کننده توصیف و بهبود شرایط در این حوزه را نیازمند برنامه ریزی و اختصاص منابع کافی از سوی دستگاه های ذیربط خصوصا شهرداری ها عنوان کرد.

وی افزود: زمانی در شهر فومن نشریات متعددی منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می گرفت اما متاسفانه امروز تنها یک نشریه محلی در این شهر وجود دارد و این موضوع شایسته مردم فومن نیست.

امام جمعه فومن تقدیر از نویسندگان و اهل قلم، کتابداران و افراد خلاق در حوزه کتاب را از رسالت های مهم مسئولین برشمرد و گفت: هر اقدامی در حوزه ترویج کتاب قدمی مبارک است.

در ابتدای این نشست فاطمه تقدس نژاد،، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فومن گزارشی از روند فعالیت کتابخانه های این شهرستان، وضعیت تخصیص اعتبارات عمرانی، نیم درصد شهرداری ها و فعالیت های فرهنگی به اعضای انجمن ارائه داد.

گفتنی است در پایان این نشست فرماندار فومن و سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان از بخشهای مختلف کتابخانه عمومی شهید دستغیب بازدید کردند.

بدن ارا همچنین در حاشیه این جلسه از کتابخانه های عمومی امام علی(ع) روستای گشت و مشارکتی بنت الهدی فومن بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های کتابداران قرار گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت در حوزه کتاب اقدامی مبارک است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..