تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر نمایندگان مجلس از رزمایش «ولایت 95» نیروی دریایی ارتش


متن کامل این بیانیه که اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس آن را قرائت کرد، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رزمایش بزرگ ولایت 95 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پهنه وسیع آب‌های آزاد به وسعت دو میلیون کیلومتر مربع از تنگه هرمز، دریای عمان، شمال اقیانوس هند و تنگه باب‌المندب تا مدار 10 درجه برگزار شد.

در این رزمایش با بکارگیری شیوه‌های نوین و متکی بر فناوری روز با حضور افسران جوان آموزش‌دیده و با سلاح‌های جدید و به‌روز و موشک‌های دوربرد نور و قادر و ناوچه‌های موشک‌انداز و انواع شناورهای سطحی و زیرسطحی و یگان‌های هوایی و تکاوران دریا دل با انجام عملیات‌های ویژه آبی- خاکی که حاکی از اقتدار، عظمت، صلابت، ایمان و اخلاص فرماندهی و اطاعت از فرمانده کل دل‌های مسلمانان جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای است، نشان دادند که مردم مسلمان و قهرمان ایران در دفاع از منافع حیاتی خود در تمامی عرصه‌ها به ویژه آب‌های آزاد جدی هستند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نام ملت ایران از تلاش‌های صادقانه و مجاهدت خستگی‌ناپذیر فرماندهان، افسران و درجه‌داران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به خصوص فرمانده محترم آن نیروی راهبردی در برگزاری موفقیت‌آمیز ولایت 95 ارتش جمهوری اسلامی ایران قدردانی می‌نماییم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر نمایندگان مجلس از رزمایش «ولایت 95» نیروی دریایی ارتش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..