تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه جامع «دانشگاه، صنعت و کسب و کار» آغاز به کار کرد

57449541 نمایشگاه جامع «دانشگاه، صنعت و کسب و کار» با شعار توسعه پایدار فرهنگ کارآفرینی در دانشگاه امیرکبیر آغاز به کار کرد.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نمایشگاه جامع دانشگاه، صنعت، کسب و کار با شعار توسعه پایدار فرهنگ کارآفرینی با رویکرد اشتغال و کاریابی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد.
دکتر شکراله مغانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در افتتاحیه این نمایشگاه با تاکید بر سوق دادن دانشجویان به سمت فعالیت‌های مرتبط با رشته تحصیلی خود گفت: باید دانشجویان را به سمتی سوق بدهیم که در جاهایی که مرتبط با تخصص آنهاست، وارد کار شوند و شرکت‌ها نیز از این دانشجویان خلاق و مبتکر نهایت استفاده را کنند.
وی افزود: طبق گفته مقام معظم رهبری، این دانشگاه مادر دانشگاه‌های صنعتی کشور است و باید از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جهت پیوند صنعت و دانشگاه نهایت استفاده را ببرند.
مغانی با اشاره به اینکه باید ارتباطات بین صنایع و دانشگاه‌ها در طول سال ادامه داشته باشد افزود: انتظار می‌رود تا سال آینده، شاهد حضور بیشتر صنعت در نمایشگاه‌های دانشجویی باشیم.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه جامع «دانشگاه، صنعت و کسب و کار» آغاز به کار کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..