تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغازاحداث پارک جنگلی در منطقه گردشگری چالیدره

آغازاحداث پارک جنگلی در منطقه گردشگری چالیدرهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید جواد شاکری گفت: مراسم روز درختکاری صبح امروز با حضور جمعی از دانش آموزان مدارس مشهد و طرقبه در مجموعه گردشگری چالیدره، برگزار شد.
او افزود: همزمان با این مراسم و کاشت ٣٠٠ عدد اصله نهال از اقدامات اولیه احداث پارک جنگلی چالیدره نیز در این روز آغاز شد.
مدیر عامل شرکت گردشگری نمونه چالیدره ادامه داد: با نظر کارشناسان فضای سبز شهرداری و اداره منابع طبیعی شهرستان بر اساس نوع خاک و ویژگی های منطقه طرقبه، نهال درخت توت برای این منظور در نظر گرفته شده است.
او اظهار داشت: فاز اول پارک جنگلی چالیدره در مساحت ٢٨ هکتار و در ضلع جنوبی مجموعه چالیدره طرقبه واقع شده است.
در این مراسم امام جمعه و شهردار طرقبه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان طرقبه شاندیز نیز حضور داشتند.
انتهای پیام// ف ج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغازاحداث پارک جنگلی در منطقه گردشگری چالیدره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..