تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رد رشوه میلیونی ماموران در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار علی اكبر جاويدان فرمانده انتظامی گفت: ماموران كلانتری 13 فرماندهی انتظامی گرگان پس از دستگیری يكی از عوامل توزيع مواد مخدر در بازرسی از خودروی وی مقاديری مواد مخدر از نوع شيشه و سه فشنگ سلاح شكاری كشف کردند.

سردار علی اكبر جاويدان افزود: این متهم برای تطميع ماموران و فرار از مجازات قانونی پيشنهاد يك صد ميليون ريال رشوه را داد كه با امتناع ماموران وظيفه شناس انتظامی روبه رو شد.

وی ادامه داد: این ماموران ضمن امتناع از قبول رشوه، مراتب را صورتجلسه كرده و متهم هم با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شد.

سردار جاویدان گفت: از این ماموران به خاطر صحت عمل و صداقت در انجام امور محوله با اهداء هدايايی تقدير شد.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رد رشوه میلیونی ماموران در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..