تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غرس 102 نهال به یاد 102 شهید کوثر/ 4500 اصله نهال در کوثر توزیع می شود

ساعت: 18:29 منتشر شده در مورخ: 1395/12/15 شناسه خبر: 1055592

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری کوثر گفت: امسال تعداد 4500 اصله نهال از گونه های سرو نقره ای، خمره ای، سنوبر و آیلان بین مدارس شهرستان، ادارات و مردم در سطح شهرستان توزیع و غرس خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، همزمان با روز درختکاری و با حضور مسئولان مراسم درختکاری در جای جای شهرستان کوثر اعم از مدارس، محوطه ادارات، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و ... برگزار شد.

این مراسم به صورت نمادین در گلزار شهدای شهر گیوی جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان صورت گرفت.

پور محمد، رئیس منابع طبیعی شهرستان کوثر در حاشیه این مراسم گفت: همزمان با هفته منابع طبیعی در پارک جنگلی شهرستان کوثر به تعداد شهدای شهرستان و دو شهید گمنام نهال غرس خواهد شد.

وی افزود: امسال تعداد 4500 اصله نهال از گونه های سرو نقره ای، خمره ای، سنوبر و آیلان بین مدارس شهرستان، ادارات و مردم در سطح شهرستان توزیع و غرس خواهد شد.

پور محمد ضمن اشاره به شعار منابع طبیعی در سال 96" همیار طبیعت باشیم" اعلام کرد: یکی از برنامه های اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان توسعه جنگل کاری اقتصادی در جهت دست یابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و حفاظت و حراست از عرصه های ملی توسط خود بهره برداران خواهد بود.

غرس 102 نهال به یاد 102 شهید کوثر/ 4500 اصله نهال در کوثر توزیع می شود غرس 102 نهال به یاد 102 شهید کوثر/ 4500 اصله نهال در کوثر توزیع می شود غرس 102 نهال به یاد 102 شهید کوثر/ 4500 اصله نهال در کوثر توزیع می شود

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غرس 102 نهال به یاد 102 شهید کوثر/ 4500 اصله نهال در کوثر توزیع می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..