تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ برتر والیبال؛ پیکان حریف بانک سرمایه در دیدار نهایی شد

به گزارش ایرنا، دیدار سوم مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» بین دو تیم پیکان تهران و شهرداری ارومیه امروز (یکشنبه) در خانه والیبال تهران برگزار شد.
شاگردان «پیمان اکبری» سرمربی تیم پیکان تهران در این مسابقه سه بر یک به پیروزی رسیدند تا جواز حضور در دیدار نهایی لیگ برتر والیبال را به دست آورند و حریف تیم بانک سرمایه شوند که قبلا صعودش به دیدار نهایی قطعی شده بود.
شهرداری ارومیه در ست سوم این مسابقه 25 بر 18 به پیروزی رسید، اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 19 مغلوب پیکان تهران پرافتخارترین تیم این رقابت ها شد.
شهرداری ارومیه نیز با پذیرش این شکست حریف تیم سایپا در دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال سال 95 شد.
مرتضی اکرمی و داود نافعی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و محمود کشفی ناظر این دیدار بود.
درگیری مجتبی «میرزاجانپور» بازیکن تیم شهرداری ارومیه با «فرهاد نظری افشار» بازیکن پیکان در گیم دوم باعث شد، داور به هر دو بازیکن کارت قرمز نشان دهد.
«سعید معروف» کاپیتان پیکان نیز با کارت زرد داور جریمه شد.
مرحله نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه هفته جاری با دو دیدار پیگیری خواهد شد که تیم بانک سرمایه و پیکان در تهران به مصاف یکدیگر می روند و تیم ها شهرداری ارومیه و سایپا در سالن غدیر ارومیه با هم روبرو خواهند شد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1379
خبرنگار: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ برتر والیبال؛ پیکان حریف بانک سرمایه در دیدار نهایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..