تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دربی اصفهان را سپاهان برد/ امید ذوب‌آهن به کسب سهمیه کم شد

دربی اصفهان را سپاهان برد/ امید ذوب‌آهن به کسب سهمیه کم شد

ورزش > لیگ برتر - تیم فوتبال سپاهان دربی اصفهان را با نتیجه دو بر یک برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال سپاهان با نتیجه دو بر یک ذوب آهن را شکست داد. گل نخست سپاهان در این را سرور جپاروف در دقیقه 9 به ثمر رساند و گل دوم این تیم را هم مسعود حسن‌زاده در دقیقه 26 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه‌ رشید مظاهری کرد. گل ذوب‌‌آهن هم توسط بنسون در دقیقه 88 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.
سپاهان با این پیروزی نوار ناکامی‌هایش را پاره کرد و توانست پس از پنج هفته نبردن و سه باخت پی‌در‌پی، به پیروزی برسد. ذوب‌آهن نیز بازنده دربی اصفهان شد تا چهارمین باخت پیاپی خود را متحمل شود و فرصت نزدیک شدن به استقلالِ رده سومی را از دست بدهد.

43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دربی اصفهان را سپاهان برد/ امید ذوب‌آهن به کسب سهمیه کم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..