تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا منصوب شد+عکس

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، بنا به گزارش رسانه‌های آمریکایی «هیتر نوئرت» مجری فاکس نیوز به عنوان سخنگوی وزارت خارجه این کشور انتخاب شده است.

بلومبرگ به نقل

از دو منبع آگاه گزارش داد که هیتر نوئرت سمت پیشنهاد شده از سوی دولت آمریکا را پذیرفته است.

نوئرت به جز فاصله زمانی بین سال‌های 2005 تا 2007 که با خبرگزاری «ای.بی.سی» همکاری می‌کره، به مدت 20 سال با فاکس نیوز همکاری داشته و از سال 2012 نیز مجری برنامه «فاکس نیوز و دوستان» است.

ترامپ در کنفرانس خبری اخیر خود برنامه فاکس نیوز و دوستان را به دلیل «به کار گرفتن اشخاص محترم» مورد ستایش قرار داده است.

دونالد ترامپ روز 25 فوریه نیز «جاناتان واچل» خبرنگار فاکس نیوز در سازمان ملل را به عنوان سخنگوی هیئت آمریکایی در سازمان ملل انتخاب کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا منصوب شد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..