تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واردات تخم مرغ معنا ندارد

به گزارش افکارنیوز، ناصر نبی پور رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران  با اشاره به آخرین وضعیت آنفولانزای حاد پرندگان اظهار داشت: براساس آخرین اعلام سازمان دامپزشکی ۲۴ استان درگیر این بیماری هستند، اما وضعیت استان اصفهان از همه جا وخیم‌تر است.

وی مشکل اصلی شیوع بیماری آنفولانزا حاد پرندگان را مرغ‌های بومی دانست و افزود: آلودگی در میان جمعیت مرغ‌های بومی بالاست از این رو منتظریم پرندگان مهاجرهر چه سریع‌تر بروند تا روستا‌ها از این بیماری پاک شوند.

نبی پور در خصوص آخرین وضعیت معدوم سازی قطعه مرغ‌ها بیان کرد: براساس اعلام سازمان دامپزشکی تا کنون ۱۲ میلیون قطعه معدوم شدند ضمن آنکه مرغداران حدود ۷ تا ۸ میلیون مرغ سن بالا را از ترس آلوده شدن از بین بردند.

رئیس هیأت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران ادامه داد: با وجود عدم پرداخت غرامت مرغداران، تولیدکنندگان در وضعیت نامناسبی قرار دارند به طوریکه قادر به پرداخت حقوق و عیدی کارگران خود نیستند.

وی نرخ هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری را ۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به شیوع آنفولانزای حاد پرندگان نرخ تخم مرغ برای روزهای آتی غیر قابل پیش بینی است.

نبی پور در خصوص واردات تخم مرغ اظهار داشت: با توجه به وضعیت مناسب تولید نیازی به واردات نداریم ضمن آنکه کشورهای همسایه نیز خود درگیر این بیماری هستند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واردات تخم مرغ معنا ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..