تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش افکارنیوز،

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پس از پایان رأی‌گیری و تصویب نهایی ماده واحده لایحه بودجه سال 96 کل کشور از سوی نمایندگان، در سخنانی به برشماری نکات مهم بودجه مصوب کشور پرداخت.

وی با بیان اینکه مجلس از سهم صندوق توسعه ملی صیانت کرد و آن را از 20 درصد پیشنهادی دولت به 30 درصد قید شده در سیاست‌های کلی افزایش داد، اظهار داشت: مجلس تا آنجا که توانست و هر جا که لازم بود، بودجه 96 را با برنامه ششم توسعه تطبیق داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه مجلس معافیت‌های مالیاتی را از سقف 1.5 میلیون تومان به 2 میلیون تومان افزایش داد، به تلاش مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از طریق افزایش ارقام طبق برنامه ششم با هدف حرکت به سمت عدالت اشاره کرد و گفت: سهم اعتبارات استان‌ها در بودجه 96 به 30 درصد افزایش یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..