تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پژمان بازغی و همسرش و دخترشان در اکران خصوصی هلن + تصاویر

پژمان بازغی و همسرش در اکران خصوصی «هلن»

 پژمان بازغی و همسرش در اکران خصوصی «هلن»

اکران خصوصی فیلم سینمایی«هلن»با حضور عوامل فیلم شنبه ۱۴ اسفندماه در پردیس ملت برگزار شد.

مراسم اکران خصوصی فیلم «هلن»، به کارگردانی علی اکبر ثقفی در پردیس ملت، با حضور ستاره پسیانی و پژمان بازغی و همسرش (مستانه مهاجر) و دخترشان فیلم برگزار شد.

 پژمان بازغی و همسرش در اکران خصوصی «هلن»

 پژمان بازغی و همسرش در اکران خصوصی «هلن»

در ابتدای این مراسم بازغی گفت: این فیلم برای سال گذشته است اما به دلایلی در جشنواره حضور نداشت و امیدوارم که برای اکران عمومی موفق باشد.

علی اکبر ثقفی گفت: این روزها جشن سینمای ماست و من ابتدا جایزه اسکار اصغر فرهادی را تبریک می‌گویم و به نظرم این جایزه از جایزه نوبل هم با ارزش‌تر است.

وی ادامه داد: از تک تک عوامل فیلم سپاسگزارم که اگر تلاش آن‌ها نبود، فیلم ما دیده نمی شد و اگر دیدید که فیلم هلن جذاب است، شما مبلّغ ما باشید چون ما حتی بیلبورد هم برای تبلیغ این فیلم نداریم.

گفتنی است؛ فیلم هلن محصول سال ۹۴ سینمای ایران است که بازیگرانی چون پژمان بازغی، روشنک گرامی، ستاره پسیانی و هوتن شکیبا در آن ایفای نقش کرده‌اند.

سینما تیکت و تالار خبر

اخبار مرتبط:

عکس و گفتگو با پژمان بازغی و همسرش

پژمان بازغی و همسرش در جشنواره فیلم فجر!+ تصاویر

عکس : پژمان بازغی و همسرش

سلفی پژمان بازغی و همسرش با پرسنل بيمارستان + عکس

پژمان بازغی در کنار همسرش مستانه مهاجر و دخترشان! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پژمان بازغی و همسرش و دخترشان در اکران خصوصی هلن + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..