تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناطق نفت‌خیز جنوب و تات‌‎نفت تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند

مناطق نفت‌خیز جنوب و تات‌‎نفت تفاهم‎نامه همکاری امضا کردندبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر خبر دریافتی،این تفاهم‌نامه همکاری با هدف مطالعه مخازن آسماری و بنگستان میدان شادگان، امروز (١٥ اسفندماه) با حضور نمایندگان دو طرف در تهران امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، شرکت تات‎نفت ٦ ماه فرصت دارد پس از امضای قرارداد، طرح جامع پیشنهادی خود را برای توسعه مخازن آسماری و بنگستان میدان شادگان ارائه کند.

حمید دریس، مدیرامور فنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از همکاری این شرکت و شرکت تات‎نفت روسیه گفت: این  تفاهمنامه در قالب چارچوب قراردادی شرکت نفتخیز جنوب امضا شده است.

وی با بیان این‎که در هفته های آتی حداقل ٢ تفاهم‌نامه دیگر در این چارچوب قراردادی به امضا می رسد، خاطرنشان کرد: شرکت تات‎نفت از شرکت های شناخته شده است که همکاری با آن می تواند دستاوردهایی را برای دو طرف به همراه داشته باشد.

نماینده شرکت روس نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه اظهار امیدواری کرد که همکاری شرکت تات‎نفت و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تقویت شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناطق نفت‌خیز جنوب و تات‌‎نفت تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..