تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض قرص سیپروترون کامپاند، خیلی نگرانم

از ١٥ سالگی به علت تخمدان پلی کیستیک سیپروترون کامپاند می خورم. از عوارض این قرص خیلی نگرانم.

سوال:

سلام. من ٣٤ سالمه . از ١٥ سالگی به علت pco سیپروترون کامپاند میخورم. دکتر گفت تا زمان بچه دار شدن باید بخوری. الان ١ ساله ازدواج کردم. ٢ ماهه قرصمو قطع کردم و پریود نشدم و همون علائم اولیه صورت پر جوش و پوست چرب و .... برگشته . خیلی ناراحتم از اینکه ١٧ ساله این قرصو خوردم بخاطر عوارض مخصوصاً بیماریهایی که این قرصا میده. چکار کنم پریود نمیشم؟ 

جواب:

شاید تا شش ماه  پریود نشوید لزومی به نگرانی نیست. منتظر باشید. ان شا الله مشکل برطرف می شود  باردار می شوید. برای جلوگیری از ایجاد جوشها توصیه می شود حتما  ورزش کنید. روزی نیم ساعت پیاده روی سریع را حتما انجام دهید. در بهبود مشکل pco  نیز بسیار موثر است.

از مصرف غذاهای چرب،ادویه، سس مایونز، خامه، شکلات، گردو، فندق، تخمه، موز، و نارگیل، خودداری کنید.

حتما حتما از استرس دوری کنید. اصلا فکر پریود و قرص ها نباشید. با آرامش به زندگیتان برسید. خواب منظم داشته باشید. سبزیجات مصرف کنید. هر روز 10 عدد بادام را آنقدر بجوید که مثل شیر شود و بعد قورت دهید. مقدار 2 قاشق خاکشیر را هر شب به همراه یک لیوان آب خیس کرده و هر صبح مقداری آب لیموترش و عسل را اضافه کرده و میل کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض قرص سیپروترون کامپاند، خیلی نگرانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..