تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ مسیحیان آواره عراق در محله صدام حسین

مسیحیان آواره عراقی که در پی درگیری‌های داخلی این کشور به اردن پناهنده شده‌اند در محله ای که ساکنان آن به صدام حسین دیکتاتور معدوم رژیم بعث عراق علاقه خاصی دارند اسکان داده شده‌اند. در حال حاضر بیش از 500 هزار پناهجوی عراقی در اردن حضور دارند که اکثریت آنان بصورت غیرقانونی و بدون ویزا وارد این کشور شده‌اند. آنها از ترس گروه تروریستی داعش از خانه و کاشانه خود فرار کرده‌اند.


مطالب مرتبط

آخرین اخبار اختصاصی را در صفحات زیر بخوانید.

Bookmark and Share X Share

پــنــجــره

تجرد زیستی زنان و دختران در تهران یک روز با بدهکاران «مهریه» در «اوین» +تصاویر مدهای عجیب و غریب شاخ های مجازی +عکس حضور قوی ترین دختر جهان در سوریه +تصاویر حسرتی که بر دل آنا نعمتی ماند روایتی دردناک از فروش یک نوزاد/ «خانه ارواح» کجاست؟ حقوق 2میلیونی برای خانم های جوان و زیبا! +تصاویر مرا رمبوی ایرانی خطاب می‌کردند واکنش متفاوت بازیگر زن به اسکار فرهادی +عکس برندگانی که خودشان اسکار نگرفتند +تصاویر ماجرای اعتراض «بنان» به ابتذال موسیقی برندگان اسکار ۲۰۱۷ از نگاه هالیوود ریپورتر +تصاویر رفتگری که هزینه تحصیل کودکان خیابانی را می‌دهد!+تصاویر جوانانی که به دست سلفی می‌میرند +تصاویر خانم مجری: به من می گویند شما پیر نمی‌شی؟! +عکس خواننده‌ای که کارش را از کشتارگاه تهران شروع کرد

مخاطبین محترم؛

۱) صراط، نظراتی را که حاوی توهین، هتاکی و افترا باشد را منتشر نخواهد کرد .
۲) از انتشار نظراتی که فاقد محتوا بوده و صرفا انعکاس واکنشهای احساسی باشد جلوگیری خواهد شد .
۳) لطفا جهت بوجود نیامدن مسائل حقوقی از نوشتن نام مسئولین و شخصیت ها تحت هر شرایطی خودداری نمائید .
۴) لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید .
۵) در صورت وارد کردن ایمیل خود ، پس از تعیین تکلیف نظر موضوع به اطلاع شما خواهد رسید .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ مسیحیان آواره عراق در محله صدام حسین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..