تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت پرونده مدیران دوتابعیتی

نقوی حسینی گفت: در حال حاضر کمیته تحقیق و تفحص پیرامون بررسی پرونده حضور مدیران دوتابعیتی اقدامات و فعالیت‎های لازم را به منظور بررسی این موضوع در دستور کار دارد.

صراط: نقوی حسینی گفت: در حال حاضر کمیته تحقیق و تفحص پیرامون بررسی پرونده حضور مدیران دوتابعیتی اقدامات و فعالیت‎های لازم را به منظور بررسی این موضوع در دستور کار دارد.

به گزارش میزان، حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره سرانجام پرونده دوتابعیتی‎ها در کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهارکرد: در حال حاضر کمیته تحقیق و تفحص پیرامون بررسی پرونده حضور مدیران دوتابعیتی اقدامات و فعالیت‎های لازم را به منظور بررسی این موضوع در دستور کار دارد.

وی افزود: بعد از اتمام بررسی پرونده مدیران دوتابعیتی کمیته تحقیق و تفحص طبق آیین‎نامه مجلس بایستی نتیجه بررسی‎ها خود را در صحن علنی مجلس قرائت کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: ما برای ارائه گزارش کمیته تحقیق و تفحص پیرامون حضور مدیران دوتابعیتی در بدنه اجرایی کشور شش ماه بیشتر وقت نداریم از این رو در این مدت باید گزارش را به مجلس ارائه دهیم زیرا یکبار بیشتر امکان تمدید بررسی این گزارش وجود ندارد.

نقوی حسینی تاکید کرد: امیدوار هستیم با اتمام بررسی پرونده دوتابعیتی‌ها در کمیسیون امنیت ملی بتوانیم در ابتدای سال آینده و پس از تعطیلات مجلس گزارش مربوط به این موضوع را در صحن علنی مجلس قرائت کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت پرونده مدیران دوتابعیتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..