تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوای قرآن در تیپ 55 هوابرد شیراز طنین‌انداز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با ایام فاطمیه محفل انس با قرآن كریم در تیپ 55 هوابرد شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی تیپ 55 هوابرد شیراز، به‌مناسبت ایام فاطمیه، محفل انس با قرآن كریم با حضور حجت‌الاسلام مهرابی مدیركل تبلیغات اسلامی فارس، امیر بهمن زیاری فرماندهی تیپ، حجت‌الاسلام نیكنام، فرماندهان، مسئولان و كاركنان پایور و وظیفه و حافظان و قاریان قرآن كریم در حسینیه امام حسین(ع) تیپ برگزار شد.

در این مراسم ابتدا آیاتی از كلام‌الله مجید توسط قاریان قرآن كریم تلاوت شد و سپس امیر بهمن زیاری ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و عرض خیر مقدم به میهمانان و قاریان قرآن، به سابقه بسیار درخشان تیپ در دوران قبل از شروع جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: كاركنان این تیپ ضمن حفظ آمادگی رزمی در كلیه امور فرهنگی از جمله برنامه نمازآموزی كاركنان وظیفه و همچنین مسابقات قرآن و حدیث توانسته‌اند در بین یگان‌های ارتش به موقعیت برتر و خوبی دست یابند.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مهرابی گفت: خداوند برای هدایت ما دو حجت و دلیل روشن قرار داده است و اگر انسان بخواهد رستگار شود راهی جز رجوع به این دو دلیل ندارد.

وی افزود: اولین دلیل تمسك به قرآن است، كتابی كه هیچ شك و تردیدی در آن نیست و حضرت امام علی(ع) در این باره می‌فرماید هركس كتابی را بخواهد با قرآن مقایسه كند بی‌جهت بزرگی را كوچك و كوچكی را بزرگ جلوه داده است. همچنین پیامبر مكرم اسلام می‌فرماید اگر خداوند اراده كند برای كسی خیر دنیا، آخرت و زندگی را سعادتمند قرار دهد و اگر اراده كند مرگ انسان را مرگ شهید قرار دهد و اگر اراده كند انسان را از عذاب روز قیامت و وسوسه‌های شیطان دور نگه دارد سفره قرآن را برای او باز می‌كند.

مدیركل تبلیغات اسلامی فارس اضافه كرد: دومین حجت كه خداوند برای هدایت ما قرار داده اهل بیت عصمت و طهارت هستند و اصولاً لازمه رستگاری انسان حركت با كشتی اهل بیت(ع) است.

وی در پایان با اشاره به جایگاه زن در تاریخ روزگار بشر كه زن به عنوان طفیلی مرد شناخته می‌شد، گفت: با آمدن اسلام جایگاه زن ارتقا یافت چنان كه سوره‌ای از سور قرآن به نام زن نام‌گذاری شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوای قرآن در تیپ 55 هوابرد شیراز طنین‌انداز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..