تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آزمون مرحله دانشگاهی بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های فعالیت‌های قرآنی: آزمون مرحله دانشگاهی بخش کتبی بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، مرحله دانشگاهی بیست و دومین جشنواره سراسری قرآن و عترت در بخش کتبی صبح امروز 15 اسفندماه باحضور 230 نفر در محل مجتمع بوستان انقلاب کرمانشاه برگزار شد.
برگزاری آزمون مرحله دانشگاهی بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت در کرمانشاه
این آزمون در رشته‌های سیره معصومین(ع)، مفاهیم قرآنی، حفظ موضوعی قرآن، احکام، پرسمان قرآنی، سیری در نهج‌البلاغه، حفظ سوره حدید با ترجمه، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن و مفاهیم صحیفه سجادیه برگزار شد.
یادآور می‌‎شود، آزمون‌های بخش کتبی یا معارفی بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در دو مرحله دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی یا دانشگاهی آن به‌صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.
برگزاری آزمون مرحله دانشگاهی بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت در کرمانشاه
آزمون بخش کتبی مرحله دانشگاهی بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت صبح امروز در 61 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور به‌صورت همزمان برگزار شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آزمون مرحله دانشگاهی بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت در کرمانشاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..