تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید جمعی از دانشمندان هسته‌ای از مناطق عملیاتی

جمعی از دانشمندان هسته ای از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، همزمان با فرا رسیدن ایام اوج سفر زائران راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور, جمعی از دانشمندان هسته‌ای کشور به همراه خانواده در قالب کاروان راهیان نور شهید صیاد شیرازی از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور بازدید کردند.

این زائران در طول حضور خود در مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور از یادمان‌های نهر خین, اروند, هویزه, دهلاویه, فکه, مناطق عملیاتی بدر, خیبر و مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهر خرمشهر بازدید کردند. برگزاری برنامه های فرهنگی- رزمی در پادگان میشداغ از دیگر برنامه‌های ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی برای این کاروان بود.

به گفته حجت‌الاسلام و المسلمین هاشمی، مدیرعامل مؤسسه طلایه‌داران نور آفاق و مسئول ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی و شهید باقری, در ایام اوج راهیان نور جنوب در اسفند و فروردین ماه بیش از 9 هزار زائر در قالب کاروان شهید صیاد شیرازی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید جمعی از دانشمندان هسته‌ای از مناطق عملیاتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..