تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیتر نوئرت مجری فاکس نیوز سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شد + بیوگرافی

هیتر نوئرت heather nauert که مجری شبکه فاکس نیوز است به تازگی از سوی دونالد ترمپ به سمت سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شده است. بیشتر اعضای کابینه ترامپ از میان سیاستمداران انتخاب نشده اند! و همین موضوع باعث شده که حواشی زیادی برای ترامپ درست شود. پورتال وهاران در این مقاله سخنگوی امور خارجه ترامپ را به طور کامل برای شما عزیزان معرفی می کند.

مجری تلویزیون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شد

هیتر نوئرت، مجری شبکه خبری فاکس نیوز به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه دولت دونالد ترامپ منصوب شده است.

شبکه خبری بلومبرگ آمریکا به نقل از دو منبع خبری که نامشان را فاش نکرد گزارش داد نوئرت در روزهای اخیر انتصاب در مقام سخنگوی وزارت خارجه آمریکا را پذیرفته است اما این تصمیم هنوز رسما اعلام نشده است.

نوئرت از سال ۲۰۱۲ تا کنون مجری برنامه “فاکس و دوستان” در شبکه فاکس نیوز بوده است و در ۲۰ سال گذشته با فاکس نیوز همکاری می‌کرده است. او از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ نیز به مدت دو سال در شبکه “ای‌بی‌سی نیوز” کار کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اخیرا در یک کنفرانس خبری از برنامه “فاکس و دوستان” به دلیل به کار گرفتن “انسانهای بسیار شریف” در برنامه تحسین کرد.

ترامپ در تاریخ ۲۵ فوریه “جاناتان واچل” را که به عنوان خبرنگار فاکس نیوز در سازمان ملل کار می‌کرد به مقام سخنگوی هیات آمریکا در سازمان ملل منصوب کرد.

هیتر نوئرت مجری فاکس نیوز سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شد + بیوگرافی

هیتر نوئرت مجری فاکس نیوز سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شد + بیوگرافی

بیوگرافی هیتر نوئرت یا هیدر نوئرت Heather Nauert

هیتر نوئرت مجری فاکس نیوز است. هیتر نوئرت متولد ۲۷ ژانویه ۱۹۷۰ است. همسر هیتر نوئرت ، اسکافت نوربی Scott Norby است. اسکافت نوربی بانکدار و سرمایه گذار شرکت گلدمن ساکس Goldman Sachs است. هیتر نوئرت دارای دو فرزند است که فرزند اولش در سال ۲۰۰۹ و فرزند دومش در ۲۰۱۰ متولد شدند. هیتر نوئرت کارشناس ارشد رشته روزنامه نگاری از دانشگاه کلمبیا است.

هیتر نوئرت مجری فاکس نیوز سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شد + بیوگرافی

عکس هیتر نوئرت و همسرش گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیتر نوئرت مجری فاکس نیوز سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا شد + بیوگرافی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..