تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه ایلام در سال آینده ۲۴ ساعته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شیروی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  ۹۵ درصد مناطق استان از شبکه های دیجیتالی برخوردار هستند و هم اکنون ۲۰ شبکه سیما و ۲۰ شبکه رادیویی در سطح استان به صورت دیجیتالی قابل رؤیت و پخش است.

وی در ادامه با تشریح ویژه برنامه های نوروزی این مرکز تصریح کرد: رسانه ملی و در لایه استانی آن مرکز ایلام در مناسبت های مختلف ویژه بنامه های خاصی را تدارک دیده و تقدیم مردم می کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه در ایام نوروز، ویژه برنامه هایی همچون جرخه جم، مستند ایلام؛ طنز نسیم و ...، برای پخش از طریق سیمای مرکز ایلام در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در ایام نوروز سعی خواهد شد تا با حرم مطهر امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س)، شاهچراغ و امامزاده علی صالح به صورت زنده ارتباط برقرار  و حال و هوای آن اماکن مقدسه را گزارش کنیم.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین و بهترین برنامه های در حال پخش از سیمای مرکز ایلام را برنامه پرمخاطب «مانگه شو» ارزیابی کرد و یادآور شد: در آستانه سال تحویل  و پس از آن نیز این برنامه  تحت عنوان جنگ شادی هرشب و به مدت ۶۰ دقیقه میهمان هم استانی های عزیز و استان های همجوار خواهد بود.

شیروی در ادامه ویژه برنامه های حوزه صدا را تشریح و بیان کرد: در سال ۹۵ با همت حوزه فنی رادیو نما در ایلام راه اندازی شد و از این بستر برای ایام نوروز استفاده های ویزه ای صورت خواهد گرفت.

وی افزود: استان ایلام با داشتن ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق هر ساله قدمگاه مردم عاشقی است که برای تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و شهیدان به مناطق عملیاتی این استان سفر می کنند.

وی از آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز ایلام برای پوشش رسانه ای مناسب این سفر معنوی خبرداد و افزود :برنامه سازان معاونت سیمای مرکز ایلام از بیست اسفند ماه ۹۵ تا ۱۳ فروردین ۹۶، با استقرار در قرار گاه رسانه ای کاروان راهیان نور در دو یادمان شرهانی دهلران و قلاویزان مهران ، مردم را با حال و هوای کاروان ها ی راهیان  نور در استان ایلام همراه می کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: برنامه های تلویزیونی شبکه استانی ایلام در سال ۹۶ بصورت ۲۴ ساعته پخش خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه ایلام در سال آینده ۲۴ ساعته می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..