تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آفریقای جنوبی برای همکاری با بخش پتروشیمی ایران مصمم است

آفریقای جنوبی برای همکاری با بخش پتروشیمی ایران مصمم استبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر خبر دریافتی، تینا جومت پترسون، وزیر انرژی آفریقای جنوبی، امروز (یکشنبه ١٥ اسفند ماه) در دیدار با مرضیه شاهدایی، رئیس شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اعلام کرد زمینه برای همکاری دو کشور در بخش انرژی فراهم است.

وی با اشاره به دیدار خود با بیژن زنگنه، وزیر نفت ایران، ابراز امیدواری کرد که گفت و گوهای کنونی در ایران دستاوردهایی ملموس داشته باشند و بتوانند زمینه را برای قراردادهای بیشتر در سفر رئیس جمهور ایران، به آفریقای جنوبی در هفته های آینده، فراهم کنند.

در این نشست همچنین شاهدایی با استقبال از گفت و گوهای عمیق تر برای زمینه سازی برای سرمایه گذاری شرکت های آفریقای جنوبی در ایران، برای امضای تفاهمنامه با طرف مقابل ابراز آمادگی کرد.

نمایندگان آفریقای جنوبی نیز با اشاره به پیشینه همکاری دو کشور در زمینه تبدیل گاز به سوخت های مایع، از آمادگی شرکت پترو اس ای برای مشارکت با ایران برای آغاز یک پروژه جدید در این زمینه خبر دادند.

در پایان گفت و گوها مقرر شد کارشناسان دو طرف برای تدوین پیش نویس تفاهم‌نامه در زمینه سرمایه گذاری مشترک و انتقال فناوری در زمینه تبدیل گاز به سوخت های مایع، نشست های بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آفریقای جنوبی برای همکاری با بخش پتروشیمی ایران مصمم است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..