تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاشیه سازی های سیاسی مسئولین را از حل مشکلات واقعی مردم غافل گرده است

ساعت: 15:47 منتشر شده در مورخ: 1395/12/15 شناسه خبر: 1055667

امام جمعه بستان آباد گفت: وقتی یک جوان از ما می پرسد ۱۰ هزار میلیارد از صندوق ذخیره فرهنگیان چه شده است؟ چهل منبر و نماز جمعه ما بی اثر می شود!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار شهریار حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا رضوی امام جمعه بستان آباد در گفتگو با خبرنگار دیار شهریار  مسئولین دولتی را به پرهیز از حاشیه سازی های سیاسی فراخواند و گفت: اگر بخواهیم مردم به اسلام و نظام اسلامی بدبین نشوند باید مشکلات مردم را حل کنیم.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بستان آباد افزود: مشکل بیکاری ، مشکل رکود ، مشکل اختلاس های کلان و رانت خواری  بایدحل شود و حاشیه سازی های سیاسی باعث نشود که گمان کنیم مردم مشکلی ندارند.

وی افزود: علی رغم تذکرات چندین باره مقام معظم رهبری حقوق های نجومی در هاله ای ابهام باقی ماند ومعلوم نشد نتیجه رسیدگی ها چه شد؟!

امام جمعه بستان آباد گفت: وقتی یک جوان از ما می پرسد ۱۰ هزار میلیارد از صندوق ذخیره فرهنگیان چه شده است؟ چهل منبر و نماز جمعه ما بی اثر می شود!

وی با تشویق مردم به خرید کالای داخلی ، خرید کالای خارجی را دامن زدن به بیکار شدن کارگر ایرانی دانست و گفت: مردم در خریدهای عید از محصولات داخلی استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاشیه سازی های سیاسی مسئولین را از حل مشکلات واقعی مردم غافل گرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..