تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اختصاص 11 مدرسه و 92 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی

ساعت: 15:17 منتشر شده در مورخ: 1395/12/15 شناسه خبر: 1055505

مسئول ستاد اسکان نوروزی مسافران بندرترکمن از اختصاص 11 مدرسه و 92 کلاس جهت اسکان مسافرین نوروزی در بندرترکمن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن، عبدالرحمان ایلمانی اظهارکرد:این مدارس از لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی شامل سه گروه ، ویژه ، الف و ب بوده که گروه ویژه مدرسه شهید بهشتی ، مدارس الف شامل دکتر حسابی ، امام حسین ، مختومقلی ، هاشمی و دریانورد همچنین مدارس گروه ب نیز 13آبان ، صادق قلیچی کر، چمران ، مالک اشتر، امام باقر و انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: در طرح اسکان امسال به دلیل فقدان امکانات در گروه ج همچنین حفظ و تکریم خانواده فرهنگیان حذف گردید.

مسئول ستاد اسکان نوروزی بندرترکمن ادامه داد: امسال در روستای سیجوال و اورکت حاجی نیز 2 مدرسه برای اسکان مسافران پیش بینی شده است تا کمبودی در این زمینه احساس نشود.

او افزود: امکانات گروه ویژه در قالب یخچال ، تلویزیون و تخت بوده ، در گروه الف تلویزیون و یخچال مشترک مورد استفاده خانواده ها قرار می گیرد و در گروه ب نیز فقط یخچال پیش بینی شده است.

ایلمانی با اشاره به تعداد مسافران نوروزی سال گذشته در ستادهای اسکان آموزش و پرورش بندرترکمن خاطر نشان کرد: سال گذشته 691 خانوار در قالب 3253 نفر مسافر از ستاد اسکان نوروزی شهرستان استقبال کردند.

مسئول ستاد اسکان نوروزی بندرترکمن یادآور شد: این ستاد از 27 اسفند تا 13 فروردین 96 پذیرای مسافران نوروزی می باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اختصاص 11 مدرسه و 92 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..