تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حزب‌الله لبنان روی تابلوی مرزی خود چه نوشت که باعث وحشت صهیونیستها شد؟

 به گزارش رجانیوز، اخیراً حزب‌الله لبنان یک تابلو در نزدیکی مرزهای این کشور با سرزمین های اشغالی نصب کرده که روی آن تصویر سه تن از فرماندهان شهید این جنبش به چشم می خورد؛ شهید سیدعباس موسوی، راغب حرب و عماد مغنیه. 

در این تابلو با اشاره به سخن سیدحسن نصرالله دبیر کل این جنبش مبنی بر اینکه رژبم صهیونیستی از خانه عنکوب هم سست‌تر است، وعده داده شده است که انتقام این شهدا از صهیونیست‌ها گرفته خواهد شد. روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در گزارشی در همین باره هدف حزب‌الله از این اقدام را نشان دادن ضعف اسرائیل دانسته است.

 سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان دو سال پیش گفت دفعه بعد که حزب‌الله به اسرائیل حمله کند، وارد منطقه الجلیل و حتی فراتر از آن خواهد شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حزب‌الله لبنان روی تابلوی مرزی خود چه نوشت که باعث وحشت صهیونیستها شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..