تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسنپ‌چت از مرز پانصد میلیون نصب گذشت

اسنپ‌چت یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در سراسر دنیاست و نیازی به معرفی ندارد. هر دو نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن به جایگاهی بلند رسیده‌اند. البته باید اذعان کرد که نسخه اندروید این اپلیکیشن هیچ گاه قابل رقابت با نسخه iOS آن نبوده است، اما امروز شاهد رسیدن نسخه اندروید آن به چنین جایگاهی هستیم.

اگر سری به گوگل پلی‌استور بزنید خواهید دید که این اپلیکیشن مرز ۵۰۰ میلیون کاربر را پشت سر گذاشته است.

اسنپ‌چت

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، آخرین اطلاعات به دست آمده از نسخه ۱۰.۳.۰.۰ اسنپ‌چت در دوم مارس ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که این اپلیکیشن به جمع برنامه‌هایی با تعداد نیم تا یک میلیارد نصب پیوسته است. جالب است بدانید که این اتفاق، دقیقا دو روز پس از عرضه عمومی سهام کمپانی سازنده این اپلیکیشن در بورس رخ داده است. امیدواریم این موفقیت موجب شود توجه بیشتری از سوی کمپانی سازنده به نسخه اندروید اسنپ‌چت معطوف شود.

آیا شما هم از اسنپ‌چت استفاده می‌کنید؟ نظر شما در مورد امکانات و ویژگی‌های آن چیست؟!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسنپ‌چت از مرز پانصد میلیون نصب گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..