تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ فوتبال اسپانیا؛ خیخون به سقوط نزدیک شد/ برتری ارزشمند لاکرونیا

به گزارش ایرنا، امروز (یکشنبه) در جدال حساس تیم های پایین جدول لیگ باشگاه های اسپانیا، اسپورتینگ خیخون میزبان لاکرونیا بود که این دیدار با برتری یک بر صفر میهمان به اتمام رسید.
«پدرو پاردا» در دقیقه 47، تک گل این دیدار را برای لاکرونیا به ثمر رساند. ضمن اینکه، «امره کولاک» یک ضربه پنالتی را در نیمه نخست برای لاکرونیا از دست داد.
خیخون با قبول شکست خانگی امروز با 17 امتیاز در رتبه نوزدهم باقی ماند و لاکرونیا نیز با رساندن امتیازات خود به عدد 23، به طور موقت از منطقه سقوط رهایی پیدا کند.
شنبه شب نیز تیم های صدرنشین بارسلونا و رئال مادرید برابر حریفان به برتری دست یافتند تا همچنان رقابت شانه به شانه ای برای رسیدن به قهرمانی داشته باشند.
** برنامه سایر دیدارهای امروز بدین شرح است:
اتلتیکومادرید - والنسیا/ ساعت 18:45
لاس پالماس - اوساسونا / ساعت 21
اتلتیکوبیلبائو - مالاگا / ساعت 23:15
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**3783**1379
خبرنگار: امیر میرزاییان، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ فوتبال اسپانیا؛ خیخون به سقوط نزدیک شد/ برتری ارزشمند لاکرونیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..