تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسبه طبقه ۱۲ پلاسکو به پلیس آگاهی احضار شدند

 در اطلاعیه شورای نمایندگان کسبه پلاسکو آمده است «به اطلاع کسبه طبقه 12 پلاسکو می‌رساند، فردا بین ساعت 9 تا 11 صبح به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

در اطلاعیه شورای نمایندگان پلاسکو تأکید شده که «این احضاریه کاملاً رسمی است.»

 پیشتر نیز حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول و سخنگوی قوه‌قضائیه از بازداشت دو نفر در ارتباط با حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو خبر داده و گفته بود «اتهاماتی در رابطه با آغاز آتش ‌سوزی متوجه این افراد است.»

 30 دی امسال بود که ساختمان پلاسکو دچار حریق شد و فروریخت. بر اثر این حادثه، 16 تن از آتش‌نشان زیرآوار گرفتار شدند و جان خود را از دست دادند.

طبق تصمیم مسئولان، کسبه و مالکان پلاسکو برای ادامه فعالیت خود، در پاساژ نور واقع در خیابان ولیعصر (عج) تقاطع خیابان طالقانی مستقر شدند.

47234




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسبه طبقه ۱۲ پلاسکو به پلیس آگاهی احضار شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..