تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودکشی یک زن در ایستگاه متروی میرزای شیرازی

جامعه > حوادث - یک زن ۳۵ ساله ساعتی پیش در ایستگاه میرزای شیرازی متروی تهران خودکشی کرد و درگذشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  شرکت بهره برداری مترو تهران درباره این خودکشی در ایستگاه میرزای شیرازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

شرکت بهره برداری مترو تهران به اطلاع می‌رساند که ساعت 15 و 11 دقیقه عصر امروز، خانمی حدودا 35 ساله به دلیل ورود عامدانه و تجاوز به حریم ریلی در ایستگاه میرزای شیرازی واقع در خط سه مترو تهران دچار حادثه شد و فوت کرد.

به دلیل وقوع این حادثه، قطار در این ايستگاه توقف داشت که پس از خروج فرد از حریم ریلی حرکت قطارها در خط سه مترو تهران به حالت عادی بازگشت.

گفتنی است پیش از این خبرهایی درباره تاخیر نامعلوم قطارها در ایستگاه میرزای شیرازی منتشر شده بود.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودکشی یک زن در ایستگاه متروی میرزای شیرازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..