تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتخبی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش درمی‌آید

منتخبی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش درمی‌آید

فرهنگ > تجسمی - منتخبی از آثار ایرانی و خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران به‌نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم افتتاح نمایشگاه منتخبی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران، سه شنبه ۱۷ اسفندماه ساعت ۱۷ با حضور هنرمندان، استادان هنرهای تجسمی، مقامات فرهنگی وهنری و ... برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، ۳۰ اثر از آثار هنرمندان ایرانی از جمله بهمن محصص، جواد حمیدی، سهراب سپهری، منصور قندریز، حسین زنده‌رودی، محسن وزیری‌مقدم، مسعود عربشاهی، مارکو گریگوریان، منیر فرمانفرماییان، مهدی حسینی، غلامحسین نامی، پرویز تناولی، ابوالقاسم سعیدی، فریده لاشایی و بهجت صدر به‌نمایش درمی‌آید.

همچنین در این نمایشگاه، ۳۰ اثر از آثار هنرمندان خارجی از جمله جکسون پولاک، پل گوگن، کیس وان دونگن، ماکس ارنست، پابلو پیکاسو، واسیلی کاندینسکی، ویلم دکونیک، پیر سولاژ، مارک روتکو، فرانتس کلاین، اندی وارهول، جاسپر جونز، روبرت مادرول، فرانسیس بیکن، اد رینهارت و روی لیختن اشتاین به‌نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه تا اواخر خردادماه ۱۳۹۶ ادامه دارد و علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند روزهای یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و جمعه‌ها ۱۵ تا ۱۹ (به‌جز شنبه‌ها و تعطیلات رسمی) به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتخبی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر به نمایش درمی‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..