تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور ویژه جهانگیری به وزیر اطلاعات برای شناسایی و برخورد قاطع با تخریبگران دولت در کانال‌های تلگرام

روز نو : معاون اول رییس جمهور ضمن تکذیب اخبار سراسر دروغ منتشر شده در فضای مجازی، دستور شناسایی و برخورد قاطع با اینگونه مراکز که هدفی جز تضعیف و تخریب دولت و رییس جمهور و نیز تشویش افکار عمومی ندارند را به وزیر اطلاعات صادر کرد.
 
به گزارش روز نو به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن دستور دكتر اسحاق جهانگيري معاون اول رييس جمهور به شرح زير است:
 
" جناب آقاي دكتر علوي
 
وزير محترم اطلاعات
 
با سلام
 
تمام مطالبي كه به اينجانب نسبت داده شده سراسر كذب مي باشد. لطفاً‌ نسبت به شناسائي و برخورد قاطع با اينگونه مراكز كه هدفي جز تضعيف و تخريب دولت و رييس جمهور و نيز تشويش افكار عمومي ندارند، انجام دهيد و نتيجه را اعلام كنید.
 
رونوشت: جناب آقاي جعفري دولت آبادي، دادستان محترم تهران جهت اطلاع"
 
گفتني است اخيرا مخالفان دولت به راه اندازي عمليات و جنگ رواني گسترده عليه دولت اقدام كرده اند كه براي آگاهي بيشتر مردم شريف و هوشمند ايران به برخي از نكات قابل اهميت در اين باب اشاره مي شود:
 
۱-زير سوال بردن و نفي دستاوردهاي ارزشمند داخلي و خارجي دولت با توسل به انواع شيوه هاي غيراخلاقي همچون جعل و انتشار گسترده اخبار كذب در دستور كار برخي از رسانه ها به ويژه در فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي قرار گرفته است.
 
۲- نگاهي اجمالي به سخنراني ها و عملكرد معاون اول محترم رئيس جمهور بيانگر دغدغه و توجه ويژه ايشان به حفظ يكپارچگي و كمك به ارتقاء سطح كارآمدي دولت است ضمن آنكه روابط كم نظير و صميمانه معاون اول محترم با رئيس محترم جمهوري بر كسي پوشيده نيست.
 
۳- معاون اول محترم رئيس جمهور در دولت تدبير و اميد تاكنون درهيچ جلسه حزبي شركت نكرده و همچون رياست محترم جمهوري و ساير اعضاي دولت تمام همت و توان خود را صرف حل مشكلات و معضلات فراروي كشور و نظام به ويژه مشكلات اقتصادي از طريق اجرايي نمودن اقتصاد مقاومتي نموده اند.
 
۴- بدون ترديد اين دست اقدامات ناشايست مصداق بارز عمليات رواني سازماندهي شده بوده و هدف اصلي آن ايجاد انشقاق و چند دستگي در اركان نظام و هم جهت با سياستها و خط تبليغي دشمنان نظام اسلامي و سرويس هاي اطلاعاتي بيگانه قابل ارزيابي است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور ویژه جهانگیری به وزیر اطلاعات برای شناسایی و برخورد قاطع با تخریبگران دولت در کانال‌های تلگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..