تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر/ نجات غیرنظامیان از دست داعش

مقامات نظامي عراق اعلام كردند در بحبوحه عمليات نظامي براي بيرون راندن داعش از غرب موصل، حدود هشت هزار غير نظامي در 24 ساعت گذشته از اين منطقه تخليه شده اند.

فرادید| مقامات نظامي عراق اعلام كردند در بحبوحه عمليات نظامي براي بيرون راندن داعش از غرب موصل، حدود هشت هزار غير نظامي در 24 ساعت گذشته از اين منطقه تخليه شده اند.

به گزارش فرادید، اين مقامات گفتند غير نظاميان پيش از اسكان در شرق موصل از مناطقي كه نيروهاي عراقي درگير جنگ با تروريست هاي داعش هستند به اردوگاههاي موقت آوارگان منتقل شدند.

مقامات عراق روز جمعه اعلام كردند حدود 14 هزار غير نظامي ظرف يك روز از غرب موصل فرار كردند كه از زمان آغاز عمليات نظامي براي آزاد سازي اين منطقه، بيشترين تعداد بوده است. اين مقامات هفته گذشته اردوگاه آوارگان حمام العليل را در جنوب شرقي موصل با ظرفيت اسكان چهار هزار خانواده از غرب موصل، براي خدمات دهي باز كردند.

تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش تصاویر/ نجات از دست داعش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر/ نجات غیرنظامیان از دست داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..